Het is van belang dat evenementen tijdig worden aangemeld voor de regionale evenementenkalender.

Je kan jouw evenement voor 2025 via het meldingsformulier tot uiterlijk 25 oktober 2024 melden bij de gemeente, dit kan per post of per mail naar info@beverwijk.nl.

Als je jouw evenement niet tijdig aanmeldt, wordt deze niet in de evenementenkalender opgenomen. Dit kan als gevolg hebben dat jouw aanvraag voor een evenementenvergunning niet kan worden gehonoreerd. Het melden van een evenement is niet hetzelfde als het aanvragen van een vergunning. Naast deze melding dien je tijdig een evenementenvergunning aan te vragen.

Je vindt het formulier ook op de website: Evenementen organiseren | Gemeente Beverwijk.

Je kan het volledig ingevulde formulier sturen naar info@beverwijk.nl t.a.v. Team Leefomgeving, bijzondere wetten en vergunningen. Houd er rekening mee dat voor elk evenement afzonderlijk een formulier moet worden ingevuld.

Vragen?

Zijn er nog vragen over het aanmelden of over het organiseren van evenementen in Beverwijk in zijn algemeenheid, dan kan je contact opnemen met Barry Vliek, Evenementenplanner Team Advies 06-57809769 of mailen naar b.vliek@beverwijk.nl.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens