De eerste KHN Trendspecial met de laatste trends, inspirerende verhalen en interviews over duurzaamheid, gebundeld in een digitaal magazine.
Concepten moeten kloppen van binnen en buiten. En dat geldt in het zomerseizoen letterlijk. Rookvrij terras. Tips voor de terraskaart, alcoholvrije drankjes en duurzame en kostenbesparende terrasinrichting. Hoe ziet het terras van 2019 eruit?
Teveel alcohol is schadelijk, dat weten we allemaal. Voor jongeren geldt dat zelfs in hogere mate; ze lopen sneller alcoholvergiftiging op, terwijl hun hersenen nog volop in ontwikkeling zijn. De overheid startte startte ruim vijf jaar geleden de campagne NIX18 en kijkt nadrukkelijk naar horecaondernemers in haar strijd om alcohol onder de 18 uit te bannen. Twee ondernemers vertellen over hun ervaringen met een aanpak van NIX18.
De handtekening van KHN staat onder het Nationaal Preventieakkoord. Omdat wij samen met onze leden echt bij willen dragen aan een gezondere samenleving. En daar maakt een slim aanbod alle verschil in. Denk hierbij aan kleinere porties, minder vlees, meer groente eten en meer water drinken.
Duurzaamheid kent verschillende vormen. Drie ondernemers vertellen over de manier waarop zij hun bedrijf niet alleen bij laten dragen aan kwaliteit voor de gast, maar ook aan een mooiere wereld.
Lees het online magazine op magazine.khn.nl