Maandag 4 november vindt in Postillion Hotel Utrecht Bunnik de negende editie van HotelSummit plaats. HotelSummit is hét jaarcongres voor hoteleigenaren en hotelmanagement en biedt een inhoudelijk, informatief en inspirerend programma onder leiding van dagvoorzitter Wilfred Genee. Het thema dit jaar is ‘De ondernemende hotelier’.

Er worden veel eisen aan hoteliers gesteld. Het hotel moet winstgevend zijn, hoteliers moeten altijd weer vooraan staan op het gebied van technologische ontwikkelingen en tegelijkertijd willen zij graag de belichaming van gastvrijheid zijn. De moderne gast is veeleisend en verlangt – naast al die eerdergenoemde factoren – ook nog eens een hotel dat wordt gerund door gemotiveerd en kundig personeel.

Hotel toekomstbestendig

Daar gaat HotelSummit over. HotelSummit verenigt gastvrijheid en ondernemen. In de hotellerie draait het om mensen, maar is ook een business die leunt op zwarte cijfers en een goede strategie. HotelSummit biedt inhoudelijke informatie en laat hoteliers nadenken over hoe zij toekomstbestendig hun hotel runnen.

Wat kan de hotellerie leren van Nike?

HotelSummit 2024 biedt een inspirerend programma, met Wilfred Genee als dagvoorzitter die de dag in goede banen leidt. De keynote wordt dit jaar verzorgd door merkstrateeg Marc Oosterhout, hij vertelt wat hoteliers op het gebied van branding kunnen leren van retail en andere sectoren. Wat is het succes van merken als Nike, Dove, Ikea, Nepresso en AirBNB? Welke brandingprincipes liggen ten grondslag aan hun succes? Wat kunnen hoteliers ervan leren? En hoe kunnen zij dit toepassen op hun hotel?

In het panel ‘wat zijn uw inspanningen en investeringen waard?’ delen Bastiaan Driessen (Invast Hotels), Marijke Schreiner (Stayokay) en Harry Westers (Westcord Hotels) onder leiding van Genee hun inzichten en ervaringen. Een waardevol gesprek voor iedereen in de hotellerie die wil weten wat écht resultaat oplevert.

Na de Private Summits, waarbij hoteliers in kleine groepjes met een gespreksleider over verschillende thema’s van gedachten wisselen, en een intermezzo door komiek Derek Mitchell is het tijd voor een dubbelinterview met Rob Hermans, CEO van Fletcher Hotels, en Gunay Uslu, CEO van Corendon door Genee. Zij vertellen over het ondernemen binnen hun bedrijven en gaan in op vragen uit het publiek.

De Heineken Hoteliersclub aan het eind van de dag biedt de gelegenheid om informeel samen te komen en ervaringen te delen met collega-hoteliers.

Registreer je hier

HotelSummit is alleen toegankelijk voor hoteleigenaren en hotelmanagement.

Lees hier meer informatie.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens