Niet alleen landelijk maar ook regionaal vinden we het van groot belang om, in samenwerking met o.a. MarketingOost en platform Gastvrij Overijssel, tijdig en goed ‘het net op te halen’ over wat er in onze branche leeft. In opdracht van MarketingOost doet Pieter Brittijn, student aan Saxion Hogeschool, onderzoek naar de digitaliseringsbehoeften van horecaondernemers in Overijssel. Langs deze weg willen wij jou, als KHN-lid in de regio Overijssel, vriendelijk vragen zijn onderstaande verzoek te beantwoorden.
Bent u actief in de horecasector in Overijssel en wilt u uw stem laten horen over digitalisering binnen de branche? Voor mijn afstudeerproject binnen de studie Tourism Management aan Saxion, uitgevoerd in opdracht van MarketingOost en Gastvrij Overijssel, ben ik op zoek naar waardevolle inzichten van horecaprofessionals zoals u. Het doel van dit onderzoek is om de digitaliseringsbehoeften van horecaondernemers in Overijssel te inventariseren. Uw input helpt ons om de digitale ondersteuning voor de horeca te verbeteren en beter af te stemmen op uw behoeften. De verzamelde inzichten zullen bijdragen aan het ontwikkelen van gerichte ondersteuning en toekomstige initiatieven om de digitalisering binnen de sector te bevorderen.
Hiervoor hebben wij een korte vragenlijst opgesteld die slechts 5 tot 10 minuten van uw tijd vraagt. Door deel te nemen, draagt u bij aan de ontwikkeling van relevante digitale tools en oplossingen die de horeca in Overijssel toekomstbestendig maken.
Klik op de onderstaande button om deel te nemen aan het onderzoek. Alvast hartelijk dank voor uw tijd en betrokkenheid!
ENQUETE