Helaas kunnen jij en je medewerkers te maken krijgen met weerstand en agressief gedrag van gasten. Tijdens deze training, gegeven door een ervaren trainingsbureau, leer je hoe je effectief om kunt gaan met agressie en geweld in jouw zaak.

Deze training is een goed moment om ervaringen te delen op dit gebied. Daarnaast leer je hoe je gedrag observeert, analyseert en herkent. Tot slot werk je praktijkgericht met casussen en scenario’s en krijg je direct input van de trainer. Na de training heb je de juiste handvaten om een veilige omgeving voor jou en je medewerkers te creëren.

09.00 uur – 09.30 uur | Inloop
09.30 uur – 10.00 uur | Kennismaking en ervaringen uitwisselen
10.00 uur – 10.30 uur | Discussie aan de hand van twee stellingen
10.30 uur – 10.55 uur | Oefening aan de hand van de gedragsmatrix
10.55 uur – 11.00 uur | Korte break
11.00 uur – 11.20 uur | Praktijkoefening afgestemd op eigen casuïstiek
11.20 uur – 12.00 uur | Casuïstiek en scenariotraining

Datum: woensdag 9 oktober
Tijd: 09.00 uur tot 12.00 uur
Locatie: De Bourgondier, Grote Markt 2-3, Bergen op Zoom

Meld je aan

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens