Deze training is in samenwerking en met support van PVO Amsterdam-Amstelland tot stand gekomen.
De training is bedoeld voor horecaondernemers en -medewerkers. Deze training wordt ook verzorgd in het Engels, voor meer informatie zie deze pagina.
Helaas kun je in de horeca te maken krijgen met weerstand en agressief gedrag van gasten. Bijvoorbeeld gasten die eisen stellen of gasten die de instructies van jouw medewerkers niet opvolgen. In deze training leren jij en jouw medewerkers adequaat te reageren bij dit soort vervelende situaties. Zo bouw je aan jouw zelfvertrouwen en mentale weerbaarheid.
Als je je aanmeldt, rekenen wij ook op je komst. Bij niet tijdige afmelding of no show brengen wij € 50 (excl. btw) administratiekosten in rekening, tenzij er sprake is van overmacht. Je kunt je tot uiterlijk twee werkdagen van tevoren per e-mail afmelden bij khncursussen@khn.nl.
De training wordt gratis aangeboden voor maximaal 2 personen per bedrijf. Let op! Deze cursus is exclusief voor leden van KHN Amsterdam en directe omgeving. Als je niet binnen deze doelgroep valt, verzoeken wij je een e-mail te sturen aan khncursussen@khn.nl, wij kunnen je dan op de wachtlijst plaatsen.
Gezien de grote belangstelling voor deze gratis training, is opgeven alleen mogelijk met voor- en achternaam en mailadres van de deelnemer. Een opgave zonder voor- en achternaam wordt niet geaccepteerd. Wij begrijpen dat het lastig is met inroosteren van personeel, maar wijzigen van deelnemer kan altijd.
Maximaal mogen er 2 deelnemers per bedrijf deelnemen.
Stel ze via khncursussen@khn.nl of 0348 48 94 76.
Op eigen locatie met minimaal 12 tot 15 deelnemers, afhankelijk van de locatie. KHN hanteert speciale tarieven voor Incompany trainingen. Neem voor meer informatie contact op met amsterdam@khn.nl.
Meer trainingen in Amsterdam